The Interview met Ann De Bisschop over wellbeing

The Interview 
met Ann De Bisschop 

over wellbeing

The Interview met Ann De Bisschop over wellbeing
Ons welzijn op kop: dat wordt hopelijk het motto van wat heel wat bedrijven en organisaties in 2021. Wellbeing is gelijk aan winst, daar is hr- en welzijnsexpert Ann De Bisschop rotsvast van overtuigd. Ann kan terugkijken op haar ervaring als commercieel directeur radio en wellbeing director bij DPG Media. Ze inspireert als keynote speaker bedrijfsmanagers, kaderleden én medewerkers om het belang van welzijn op de werkvloer niet te onderschatten. Wat zijn de belangrijkste aandachtspunten? Hoe voorkomen we dat we richting een burn- of bore-out werken? Wat is de langetermijnimpact van investeren in ons welzijn?

Niels De Keukelaere, Wajoo

19 februari 2021

1 minuut leestijd

Als je zegt dat wellbeing voor medewerkers belangrijk is, dan is dat een gedeelde verantwoordelijkheid van én de organisatie én de leidinggevende én de medewerkers. Het volstaat vandaag niet meer om te denken dat je met een mand gratis fruit met wellbeing bezig bent.
Ann De Bisschop-hr- en welzijnsexpert

Beluister de podcasts van Flanders District of Creativity

Je kan de podcast 'Flanders DC' ook beluisteren via Apple Podcasts, Spotify, SoundCloud of jouw favoriete podcastapp. Wil je geen enkele podcast missen? Dan kan je je daar meteen gratis abonneren.

Je kan onze andere podcast 'Flanders DC Talks' ook vinden op Apple Podcasts en Spotify.

Het volledige overzicht van onze podcasts vind je ook hier op onze website.

INNOVEREN

MET

DESIGN

Hvdv25 Verde Kineti Core 3

Innovatie begint met design

Flanders District of Creativity werkt mee aan een toekomst gebouwd op doordacht design. Want ontwerpen — van producten en diensten tot strategieën en visies — is vorm geven aan de wereld. Een betere.

We tonen je hoe design kan helpen om kansen te vinden. En connecteren je met de juiste design- en innovatiepartners. Zij helpen jou met het ontwerpen van producten, diensten en systemen die een antwoord bieden op jouw uitdagingen. En met ze slim in de markt te zetten of om echte verandering te brengen.