20 to watch : The Twentyfour Six

20 to watch: 

The Twentyfour Six

20 to watch : The Twentyfour Six

Doe het met ziel en passie, of doe het helemaal niet. Dat is het motto van June Van Thillo. Met haar online lifestyleplatform TheTwentyFour Six werkt ze samen met creatievelingen van over de hele wereld en koppelt ze boeiende storytelling met productdesign.

David Devriendt

01 december 2025

2 minuten leestijd

Met 20 to watch presenteert Flanders District of Creativity twintig opkomende talenten, die hun eerste stappen hebben gezet in de design- of modewereld. Wij geloven dat ze het in de toekomst nog veel verder zullen schoppen.

Een goede samenwerking begint met een klik
June Van Thillo
Tom Delaisse Kelly Rutherford and Anthony Giovanni MET JUNE VAN THILLO IN HET MIDDEN
Kelly Rutherford en Anthony Giovanni met JUNE VAN THILLO in het midden © Tom Delaisse

Wie is June Van Thillo ? 

  • Van Thillo lanceerde The TwentyFour Six in maart 2024
  • maakte objecten met onder meer Axel Vervoordt, Wim Vanlessen en Kelly Rutherford
  • behaalde een master journalistiek aan Columbia University

Met The TwentyFour Six wou ik een mediaplatform met een ziel en een gevoel creëren. Ik realiseer dit door creatieven die ik bewonder te interviewen, en samen met hen unieke objecten te ontwerpen. Deze laten we in beperkte oplage maken en verkopen we. Dat gaat van kunst en juwelen tot mode en design. Alles is gelinkt aan iemands verhaal. Die storytelling maakt ons uniek.

 

Credit VIDEOFY eigen creaties the 246 met double coin pendant en circles pendant aan long chain 8341 ACFC 7 A22 4 E66 8808 57 A5 C2 EA928 E
“The 246” met Double Coin Pendant en Circles Pendant © VIDEOFY
Credit VIDEOFY disc bracelet in samenwerking met jade croo die je ook kan hangen aan ketting als riem 1 V3 A8670
Disc bracelet, samenwerking met Jade Croo © Videofy

Ik trek mensen graag uit hun comfortzone. Met het Antwerpse juwelenmerk Izabo ontwikkelden we een haarspeld, geen zoveelste ring. Het belangrijkste is dat iedereen er een goed gevoel aan overhoudt. Mijn samenwerking met actrice Kelly Rutherford kwam door een klik, niet door haar grote bereik met twee miljoen volgers. Het gaf ons zeker een boost, maar dat is nooit het hoofddoel.

VIDEOFY thetwentyfoursix izabo7 Y4 A4753
Hairpin , samenwerking met Izabo © Videofy
VIDEOFY thetwentyfoursix izabo7 Y4 A4804
Hairpin , samenwerking met Izabo © Videofy

Ik heb het geluk omringd te zijn door mijn ouders (mediabaas Christian Van Thillo en binnenhuisarchitect Nathalie Van Reeth, red.) en familie, allemaal ondernemers. Ze hebben veel bereikt, maar ook obstakels gekend. Ondernemen blijft een uitdaging, op elk niveau. Ik ben jong en heb weinig ervaring, dus ik blijf nederig en accepteer advies en kritiek. De grootste uitdaging is de buitenwereld duidelijk maken wat The TwentyFour Six precies is. Een juwelen- of kledingmerk is helder, maar ik moet altijd meer uitleg geven.

Credit LAURA LACOURT blazer in samenwerking met Jill van der Heijden
Blazer , samenwerking met Jill van der Heijden © LAURA LACOURT
CREDIT LAURA LACOURT blazer in samenwerking met Jill van der Heijden The246 Blazer Shoot 22
Blazer, samenwerking met Jill van der Heijden. © LAURA LACOURT

INNOVEREN

MET

DESIGN

Comate 5

Innovatie begint met design

Flanders District of Creativity werkt mee aan een toekomst gebouwd op doordacht design. Want ontwerpen — van producten en diensten tot strategieën en visies — is vorm geven aan een betere wereld.

We tonen je hoe design kan helpen om kansen te vinden, duurzamer te worden of echte vernieuwing te brengen. En we connecteren je met de juiste design- en innovatiepartners. Zij helpen jou met het ontwerpen van producten, diensten en systemen die een antwoord bieden op jouw uitdagingen.