20 to watch : Sepi Agari
20 to watch:
Sepi Agari

Met hoogwaardige handtassen van Italiaanse makelij tegen een toegankelijke prijs heeft Sepi Agari zich in nog geen twee jaar tijd een weg gebaand naar Europees succes. Kwaliteit, tijdloosheid en duurzaamheid vormen de kern van het merk.
01 december 2025
2 minuten leestijd
Met 20 to watch presenteert Flanders District of Creativity twintig opkomende talenten, die hun eerste stappen hebben gezet in de design- of modewereld. Wij geloven dat ze het in de toekomst nog veel verder zullen schoppen.

Wie is Sepi Agari ?
- gelanceerd door de Belgische Sepideh Asghari in 2024
- Asghari werkte als financieel manager voor internationale modemerken
- wordt verkocht in winkels over heel Europa
Ik beschouw mezelf niet als een klassieke ontwerper. Ik ben in de eerste plaats een ondernemer met een achtergrond in business. Ik combineer zakelijke kennis met vakmanschap. Ik heb in Italië bij meesterambachtslieden geleerd hoe ik een product van a tot z maak. Die hoge standaard wil ik bieden met mijn handtassen. Alles wordt artisanaal geproduceerd in een atelier dat ook werkt voor haute-couturehuizen zoals Chanel en Louis Vuitton.
Mensen willen nog steeds luxueuze handgemaakte producten met liefde gemaakt in Italië, maar zonder daarvoor exorbitante bedragen neer te tellen. Luxe is voor mij geen prijskaartje, maar een standaard van kwaliteit en vakmanschap. Veel luxehuizen gebruiken termen als duurzaamheid en innovatie als marketingpraatjes. Voor mij is het is een bewuste bedrijfskeuze in elke stap.
Het is niet gemakkelijk om in een heel competitieve industrie, die vaak draait om shortcuts en winst, trouw te blijven aan de waarden die mijn merk onderscheiden. Ik wil een bewuste impact maken: minder, maar beter. Ik wil mijn merk internationaal verder uitbreiden, maar niet ongelimiteerd. Met de snellere evoluties van AI en technologie geloof ik dat het nog belangrijker wordt om vakmanschap en menselijkheid te behouden in de mode-industrie.











