Wil je weten hoe jouw pitch klinkt door de oren van een klant? Op 31 maart organiseren Flanders District of Creativity, IKAg en PitchPoint de tweede pitchdag voor agencies, in Antwerpen. Je stuurt vooraf je pitchdeck in, schaaft aan je pitch onder de vleugels van agency-experten en brengt tot slot je verhaal live voor een jury van marketingdirecteurs van klantenzijde. Krijg een kijk in het hoofd van jouw potentiële klant, maak van pitchen een koud kunstje.
HOE WERKT HET?
Eerst stuur je je agency pitchdeck in. Geen geheimen, gewoon jouw agencyverhaal zoals je het vandaag vertelt. Enkele doorwinterde agency-experts bekijken je deck en geven hun gestructureerde, eerlijke feedback. Geen buzzword-bingo, wel wat werkt en wat niet.
Daarna volgt de vuurdoop: op de pitchdag zelf breng je jouw verhaal twee keer live. Dit gebeurt telkens voor een jury van marketing- en communicatiedirecteurs van klantenzijde. Zij geven directe feedback vanuit het perspectief van je doelgroep: kritisch, constructief, en wie weet… ook een tikkeltje nieuwsgierig.
Jouw persoonlijke next steps worden systematisch en tijdig met je gedeeld. We got you.
WAAROM MEEDOEN?
- Omdat je zelden de kans krijgt om je agency voorstelling te testen bij de mensen die je normaal gezien wilt overtuigen.
- Omdat feedback van klanten zeldzamer is dan goedkeuring op eerste voorstel.
- Bovendien pitch je misschien niet alleen voor feedback, maar ook voor een plek op de radar voor toekomstige projecten.
Bekijk de coaches en juryleden het evenement hier. Blijf op deze pagina hangen om je in te schrijven.








