webinar
Hoe start je met een streetwearmerk

Hoe start je met een streetwearmerk?

In dit webinar kom je weten hoe je een streetwearmerk creëert dat zowel lokaal als internationaal aanslaat. Ontdek de do’s en don’ts van experts: de oprichters van Deuxième Origine en Monreef.

De oprichters van Deuxième Origine delen hoe hun guerrilla-marketing en frisse aanpak hen tot een Belgisch en internationaal succes hebben gemaakt, met community building als sleutel. Daarnaast vertellen de oprichters van Monreef, bekend van hun duurzame T-shirts met een 90's twist, hoe social media hun merk naar nieuwe hoogten heeft gebracht.

Sprekers

Al twee jaar hard bezig met het opbouwen van zijn streetwear merk. Met innovatieve guerrilla-marketing en een frisse benadering van mode heeft hij een indrukwekkende impact gemaakt, zowel in België als daarbuiten.

Een label dat 90’s T-shirts nieuw leven inblaast met een sterke focus op duurzaamheid. Als digital native zette Eleonore met succes hun online shop op en gebruikte social media om het merk te laten groeien. Ze deelt ook haar inzichten over het opstarten van je productieproces en het maximaliseren van je e-commerce succes.

oprichter van Deuxième Origine

Al twee jaar hard bezig met het opbouwen van zijn streetwear merk. Met innovatieve guerrilla-marketing en een frisse benadering van mode heeft hij een indrukwekkende impact gemaakt, zowel in België als daarbuiten.

Mede oprichter Mongreef

Een label dat 90’s T-shirts nieuw leven inblaast met een sterke focus op duurzaamheid. Als digital native zette Eleonore met succes hun online shop op en gebruikte social media om het merk te laten groeien. Ze deelt ook haar inzichten over het opstarten van je productieproces en het maximaliseren van je e-commerce succes.

INNOVEREN

MET

DESIGN

Hvdv25 Verde Kineti Core 3

Innovatie begint met design

Flanders District of Creativity werkt mee aan een toekomst gebouwd op doordacht design. Want ontwerpen — van producten en diensten tot strategieën en visies — is vorm geven aan de wereld. Een betere.

We tonen je hoe design kan helpen om kansen te vinden. En connecteren je met de juiste design- en innovatiepartners. Zij helpen jou met het ontwerpen van producten, diensten en systemen die een antwoord bieden op jouw uitdagingen. En met ze slim in de markt te zetten of om echte verandering te brengen.