
Hoe start je met een streetwearmerk?
In dit webinar kom je weten hoe je een streetwearmerk creëert dat zowel lokaal als internationaal aanslaat. Ontdek de do’s en don’ts van experts: de oprichters van Deuxième Origine en Monreef.
Geupdate: 11 augustus 2025
De oprichters van Deuxième Origine delen hoe hun guerrilla-marketing en frisse aanpak hen tot een Belgisch en internationaal succes hebben gemaakt, met community building als sleutel. Daarnaast vertellen de oprichters van Monreef, bekend van hun duurzame T-shirts met een 90's twist, hoe social media hun merk naar nieuwe hoogten heeft gebracht.
Sprekers
Al twee jaar hard bezig met het opbouwen van zijn streetwear merk. Met innovatieve guerrilla-marketing en een frisse benadering van mode heeft hij een indrukwekkende impact gemaakt, zowel in België als daarbuiten.
Een label dat 90’s T-shirts nieuw leven inblaast met een sterke focus op duurzaamheid. Als digital native zette Eleonore met succes hun online shop op en gebruikte social media om het merk te laten groeien. Ze deelt ook haar inzichten over het opstarten van je productieproces en het maximaliseren van je e-commerce succes.
Al twee jaar hard bezig met het opbouwen van zijn streetwear merk. Met innovatieve guerrilla-marketing en een frisse benadering van mode heeft hij een indrukwekkende impact gemaakt, zowel in België als daarbuiten.
Een label dat 90’s T-shirts nieuw leven inblaast met een sterke focus op duurzaamheid. Als digital native zette Eleonore met succes hun online shop op en gebruikte social media om het merk te laten groeien. Ze deelt ook haar inzichten over het opstarten van je productieproces en het maximaliseren van je e-commerce succes.