Marketing strategie en social content creatie
Marketing strategie en social content creatie Arlette Schmitz
Arlette Schmitz is een Belgisch slow fashion label. Het label is verbonden aan conceptstore SCHMITZ&BITS in de Burgstraat in Gent waar je naast het eigen label ook andere lokale en slow fashion labels vindt.
Tijdens de stage zal je de ontwerper bijstaan in het versterken van de sociale media aanwezigheid van zowel merk als winkel en samen marketing strategieën bedenken om dit doel te bereiken. De stagiair staat in voor content creatie en beheer van de sociale media kanalen.
Wij zijn op zoek naar een multi-talent met affiniteit voor marketing, taal en beeld. Je kan overweg met Photoshop, Illustrator en eventueel nog andere programma's uit de Adobe familie. Je bedenkt marketing strategieën en kan ze
ook op sociale media implementeren. Het beheer van de sociale media met Meta Business is één van jouw verantwoordelijkheden. Je schrijft zonder -dt fouten en beheerst zowel Nederlands als Engels. Jouw mooie beelden en montages worden ondersteund door verzorgd en creatief taalgebruik. Je hebt oog voor detail en werkt zelfstandig. Je bent creatief en nieuwsgierig . Je brengt ideeën aan en werkt resultaatgericht.,Kwaliteit is voor jou altijd belangrijker dan kwantiteit. Je bent gepassioneerddoor mode.
Je komt naar schatting 1 à 2 dagen per week maar het aantal uren is bespreekbaar en er kan ook van thuis uit gewerkt worden. Na een geslaagde stage van minimum drie maanden (bij voorkeur langer) en resultaten die zich vertalen naar groeiende verkoopcijfers kan eventueel overgegaan worden tot een betaalde studentenjob. Je komt terecht in een onderneming waar je je stempel kan drukken en waar ruimte is voor experiment. Stuur jouw CV en motivatie naar info@arletteschmitz.be






